zondag 14 juni 2009

Trolley gepimpt!


Deze serveertrolley liep ik vorige week tegen het nogal kitscherige lijf! Razendsnel schoten mijn hersens in actie om er weer een bestemming voor te bedenken, en me een gepimpte versie ervan voor te schotelen.
Dus na heeeeel erg lang nadenken (=ongeveer 1 minuut) besloot ik dat ie de mijne moest worden. Een dag of wat stond ie onder de veranda, terwijl het plannetje in mijn hoofd nog wat verder kon uitrijpen. Gisteren voltrok de gehele metamorfose zich op zo'n 10 minuten tijd.
Plakplasticje erop, lege Aldi-prosecco-flessen erbij (heerlijk bubbeltje overigens -kun je meteen zien hoeveel ik drink....), paar andere spulletjes uit de schuur weer afgestoft, et voila! Mijn veranda heeft weer een nieuwe gezellige 'bewoner' bij! Welkom welkom!
PS: de trolley komt inderdaad bij de kringloper vandaan (7,50 euro)
en het plakplastic is van KitschKitchen (plm 7 euro)!

4 opmerkingen:

  1. Hij is super geworden zeg! Precies mijn kleuren van de tuin!
    Mooi plakplastic ook trouwens. Gewoon bij de doe-het-zelf?

    Fijne week, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je zien wat je met een beetje creativiteit allemaal kunt doen. Hij is heel mooi geworden hoor, en wat een mooie flessen! Gewoon bij de Aldi?? MMMMM toch eens weer heen, lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal mooi ,waar kom jij zoiets tegen toch niet bij de kringloop?
    Met dit mooie weer is het helemaal erg lekker die bubbels en dan in de tuin zitten .
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is PRACHTIG geworden je nieuwe gepimte veranda bewoner. Wat is dat toch heerlijk hé, je ziet iets wat je wil hebben, dat weet je zeker op dat moment [1 minuut] en dan de plannetjes bedenken dat is het leukste. Geweldig dat de hele metamorfose slechts tien minuten in beslag heeft genomen. In gedachten zie ik je al, het idee is er en dan als een razende te werk gaan, knap hoor 10 minuten. Hij is natuurlijk ook heel geschikt bij een heerlijke zwelgpartij voor culinaire bijhapjes, en dan natuurlijk de mooie blauwe bubbelflesjes gevuld. Zelf ga ik trouwens ook even op zoek bij Aldi naar dit prosecco drankje, ik kom er wekelijks maar heb het nog nooit gezien.

    Leuk dat ik jou ook tegen kwam op mijn blog, en dat je mijn eerste volger bent geworden, ben ik blij mee.

    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Widget by LinkWithin