donderdag 4 juni 2009

Poetsen is leuk!

Deze ochtend ben ik (wederom geheel onverwacht- hoe kan een mens toch steeds zo van het ene in het andere rollen...) samen met een leuke dame naar de kringloper geweest, en natuurlijk lagen daar weer allerlei schatten die wij echt niet konden laten liggen!! Zoals daar zijn: een schattig roze kruiwagentje; mijn dochter was er helemaal blij van!
Zes lieve bloemenbordjes (je kunt nooooooit genoeg gebaksbordjes bezitten, toch?), 1 bloempot die Zeer Goed Van Pas Kwam (kindje heeft exact dezelfde vorige week kapot gegooid) en 1 ouderwets kinderbordje.
Maar de meest bijzondere vondst was voor mij deze poetstrommel, van Brabantia.



Zo wordt poetsen weer een gezellig klusje!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kinderbord , echt schattig. En een goede poetsdoos is natuurlijk nooit weg.
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die poetsdoos is super, die bordjes geweldig nostalgisch...het kinderbordje gaf me een soort suske/wiske gevoel en om Olivia zo met die kruiwagen te zien lopen was echt he-le-maal schattig!! dat was een perfecte koop!

    binnenkort maar weer eens naar Etten hihi I ♥ die kringloop! ps: mijn blauwe kastje wordt al wat hee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Widget by LinkWithin