vrijdag 21 januari 2011

Pippie-stijl!

Och och en nog eens och toch!
Kijk nou eens waar ik van de week zomaar tegenaan liep? Een couponnetje tafelzeil, in PiP-stijl!
Precies de maat van mijn salontafel, waarvoor ik een zeiltje zocht, en het paste ook toevallig precies in mijn budget! Slechts € 4,=! Zeg nou zelf, daar kun je het toch niet voor laten liggen! Nee, ik ben er reuzeblij mee, en ook man en kinders worden er helemaal vrolijk van! PoesiĆ«plaatjes van Roodkapje, pimpelmeesjes, halskettingen, muntjes en strikjes, jaaa, dat doet mijn hartje wel sneller kloppen...
Bijkomend voordeel is dat je er ook geen troep op ziet liggen, hahaha!

2 opmerkingen:

  1. dit is heeeel gaaf ik zou helemaal blij worden van dit zeiltje op mijn tafel,
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zeil, echt iets voor jou, zo kleurrijk en vrolijk!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Widget by LinkWithin