dinsdag 3 november 2009

Smakelijk eten!

Heerlijk! Terwijl het buiten steeds guurder wordt, is het fijn om binnen weer volop leuks te doen. Knutselen, decoreren, theeleten, bloggen en noem maar op. De afgelopen dagen heb ik voornamelijk doorgebracht met: koken, stoven, bakken en braden.

Leuke hobby hoor, beetje keukenpieten, maar mijn probleem is alleen dat ik veels te gulzig ben (letterlijk én figuurlijk!)... Ik kan nooit zomaar 1 ding maken! Neen, het draait meestal meteen weer uit op een volledige keukenmarathon waarbij alle keukenattributen minstens 1x aan bod komen.

Supersnelle appelmoes, zonder suiker bereid! De appeltjes zijn puur biologisch,
want afkomstig uit de fruitgaard van een lief vriendinnetje!


Mmmmm, Marokkaanse griesmeel-yoghurt-kokos-cake!
Ook zonder kristalsuiker en met olie ipv boter. Altijd zó op!

Pepernootjes voor oma en opa, op een gezellig bordje!

En ook al niet versmaden: winterse zuurkoolsoep, met kummel en rookworst!

Voor vanmiddag staat er goulash op het programma... Smakelijk eten allemaal!



1 opmerking:

  1. Ooohhh ik krijg helemaal trek. Leuk weer wat van je te zien. Heb je ook recepten van die soep en die griesmeel koek.......?
    Het steekt aan, krijg er zin in....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Widget by LinkWithin