dinsdag 17 november 2009

Joke's Veertigste

Afgelopen zomer mocht ik een kroonjaar bereiken! Ik werd 40 jaar; echt een grote meid dus al! Hoewel ik altijd van de megafeesten en organisatorische hoogstandjes ben, besloot ik er dit keer maar een heel klein feestje van te maken. Koffie, taart en later een lekker wijntje erbij. Niks bijzonders dus, zou je zeggen.


Maar voor mij was het toch een heel bijzondere dag. Ik had zoveel jaren geleden nooit durven hopen dat ik zo gelukkig zou zijn op mijn 40e (!) verjaardag, met mijn lieve man en prachtige kindertjes! Heerlijk huis, grote tuin, in goede gezondheid en last but not least: een aantal dierbare vrienden in mijn leven.

Ook kreeg ik heel leuke kadootjes: een saunabon, Mariakaarsen, boeken en een grappig koffertje.
Onderstaande presentjes kreeg ik van Vero: een stippentheepot, die geweldig goed in mijn keuken past......

.......en een zelfgenaaid schort, compleet met gehaakt roosje en mijn naam erop!

Lief he, dat mensen zoveel moeite voor je willen doen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blog Widget by LinkWithin